Stappenplan

  1. Aanmelding projectwebsite
    Meld je aan als geïnteresseerde via het veld “Belangstelling”
     
  2. Online het digitale inschrijfformulier invullen en documenten uploaden
    In je account is een 'digitaal inschrijfformulier beschikbaar. In dit inschrijfformulier geef je je definitieve voorkeurskeuze(s) op en dien je enkele documenten over je inkomen, woon- en werksituatie aan te leveren. Nadat je alle verplichte velden en alle documenten hebt geüpload kun je het inschrijfformulier ondertekenen. Via de woningzoeker kun je alle informatie, zoals indeling, zonligging, grootte etc., van de appartementen bekijken. In je account kun je je voorkeur(en) opgeven. 
     
  3. Controle inschrijfformulier
    Na ontvangst van het volledige inschrijfformulier wordt deze door het verhuurteam gecontroleerd en wordt de laatste credit check uitgevoerd.
     
  4. Bevestiging inschrijving
    Zodra de inschrijving is gecontroleerd en akkoord is bevonden, ontvang je hierover per e-mail bericht.
     
  5. Toewijzing inschrijving
    Alle volledig ingediende en goedkeurde dossiers zullen worden meegenomen in de toewijzing. De appartementen worden op basis van voorkeur bouwnummer, de gestelde inkomenseis en beschikbaarheid automatisch toegewezen aan de best passende kandidaat. Momenteel geldt de volgorde van binnenkomst van akkoord bevonden dossiers. 
     
  6. Accepteren voorlopige toewijzing
    Per e-mail ontvang je een bericht over de toewijzing. Deze dien je binnen 5 dagen te accepteren.
     
  7. Ondertekening huurovereenkomst
    Het huurcontract zal door het verhuurteam digitaal ter ondertekening worden aangeboden. Deze kun je thuis ondertekenen.
     
  8. Sleuteloverdracht
    Je ontvangt na ondertekening van de huurovereenkomst tijdig voor ingangsdatum bericht wanneer je de sleutel in ontvangst kunt nemen. Zodat je de voorbereidingen op de verhuizing tijdig kunt organiseren.